برگزاری کلاس توجیهی داوری در سلمانشهر

هیئت فوتبال سلمانشهر روز جمعه ۱۵ اردیبهشت میزبان داوران برتر منطقه ۳ استان مازندران بود.کلاس توجیهی داوری جهت ارتقاء سطح دانش داوران و نیز به روز شدن اطلاعات در زمینه داوری توسط اساتید داوری استان جناب آقایان بهمن غفاری و محمود نصیرلو داور برتر فوتسال کشور که در 4سال متوالی این عنوان را به خود اختصاص داده در سالن شهدای سلمانشهر برگزار گردید . 

حدود 70 نفر از داوران برتر منطقه در این کلاس حضور داشتند که در این بین می توان از علی بابایی نژاد و غلام رضوی از چالوس و فرزاد شمسی از تنکابن و حضور ناظران داوری آقایان اکبرپور و پور محمد علی  از نوشهر که از داوران و ناظران باسابقه محسوب می شوند نام برد .    

حضور جناب آقای طاهری از مسئولین کمیته داوران استان در این کلاس نشان داد برگزاری اینگونه کلاسهای توجیهی برای کمیته داوران استان بسیار با ارزش و حائز اهمیت است .  

از میهمانان این جلسه  جناب آقای گویا رییس اداره ورزش و جوانان عباس آباد و نیز مشاور ایشان آقای ناصر رضایی بودند که با حضورشان موجب دلگرمی برگزار کنندگان این دوره گردیدند. 

در پایان کلاس توجیهی به شرکت کنندگان لوح یادبود گواهی شرکت در کلاس اهدا شد ضمن اینکه جناب آقای محمود احسانی فر حکم خود را بعنوان رئیس کمیته داوران سلمانشهر از رئیس هیئت دریافت کرد . 

گزارش تصویری :